Hårt jobb

Jag bestämde mig för att dra upp allt ogräs på baksidan som passerat knähöjd. Det stacks och kliade överallt och jag insåg att vi avlade mygg... Det trivs tydligen i fuktiga växter av modell större! Fram med gräsklipparen och två timmar, lerig gräsklippare och minst 40 myggbett senare blev resultatet så här;


Inte snyggt men good enough! Insåg att ekonomin inte tillåter några större ingrepp i trädgården för tillfället för nu läggs pengarna på att måla om huset i stället, vilket vi ska fortsätta med under morgondagen. Det ska visst bli regn (surprise...) men vi håller till i carporten så det löser sig.


Kommentarer
Postat av: Lena Ringbom

Strålande! Stark jobbat! Bara mesar ger sig. Bara att kavla upp och bita ihop. Härligt!/kram

2011-08-17 @ 19:00:11
Postat av: Ewa

Arrghh...jag hade gett upp efter 4 myggbett. Men ok - jag är allergisk mot de små djävlarna så de kliar flera månader efter att de bitit mig. Stoiskt av dig att stå ut och genomföra planen. Eftersom jag precis börjat min semester så kan jag garantera dig suveränt väder - från nästa vecka! (kollade kaffesumpen i våras;)

2011-08-18 @ 01:15:40
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Lena R

Du arbetar som en hel karl:)

2011-08-18 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0