Fortsättningen kommer här!

30 år senare så tog L sina barn och åkte till Kos för att visa barnen och för ett "avslut" på Kos eran... Jag frågade L om hon skulle söka upp T och fick en massa konstiga svar som exempelvis; "Nej, han är säkert död!" De åkte en fredag eftermiddag, landade på natten och jag skickade ett sms på lördags eftermiddagen med en liten försiktig fråga om hon träffat T ännu. Svar inom en minut; "Sitter på hans restaurang just nu!"
Känner ni igen dem?

Jag blev lite förvånad över att T ser ut som en grekiskrestaurangägarfarbror, i mitt minne är han ju 16 år! Jag blir så glad när jag ser dem tillsammans igen och tror verkligen att det kommer att bli de en gång igen... Förvisso är T gift men hustrun är tyvärr allvarligt sjuk. När L har flyttat till Kos ska jag åka och hälsa på henne i alla fall!
Hur hon hittade honom och hur deras vecka var är ännu en historia som jag varken kan eller vill återge men romantiskt är det! Kan bara informera om att både L och T har vars en dotter som heter Maria och är födda med tio dagas mellanrum... coolt!
Snipp snapp snut... :)


Kommentarer
Postat av: Lena Ringbom

Det var en av de absolut häftigaste upplevelserna förutom födsel av mina två underbara barn när jag efter trettio år och 19 dagar träffar finaste Theo igen, Herregud vilken känsla. Alldeles underbart och roligt. Hans fru är en otroligt fin kvinna som lät oss prata i många timmar. Det har ju hänt en del under årens lopp... Vi får se vad som sker... Allt har sin tid...Kram/L

2011-08-10 @ 21:54:03
Postat av: Lena R

Snipp, snapp, snut, sagan är inte slut:)

2011-08-10 @ 22:12:38
Postat av: andre

Heja lena!



Men jag tror jag är cykeltjuven på spåren, har inga bevis men det skulle kunna vara den här mannen, hamza: http://www.blocket.se/vi/35383963.htm

2011-08-11 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0