En liten historia...

Jag skulle vilja berätta en liten gullig historia men har inte kollat med de involverade om det är ok. Med risk att få bannor så ger jag er här en kort version av den första delen.
Min allra äldsta vän L (inte äldsta som i ålder utan äldsta som i tid, tror att jag känner någon som är liiite äldre) åkte för 30 år sedan till den lilla grekiska ön Kos med sin familj. L träffade en ung man, T, och de unga tu förlovade sig. L och T besökte varandra i sina respektive länder och hade ett stormigt förhållande som tyvärr tog slut. Här nedan kan ni se två foton på det mycket unga och mycket lyckliga paret.

Sen kommer vi till det allra, allra roligaste och det får ni ta del av om L ger mig tillåtelse och mailar ett foto...
Är någon nyfiken på fortsättningen?

Idag kom ett litet, litet kryp och hälsade på:

Go´och glad som alltid och älskad av farmor!


Kommentarer
Postat av: Lena Ringbom

Jovisst var det stormigt men ack vilken kärlek. Nåja, nu trettio år senare får man låta sig nöjas med minnena och gamla foton. Men händelsen den 21 maj i år är ändå så alldeles ljuvlig också. Tänk att det skedde. Jösses! Du får absolut inga bannor. Det är ju ändå en ganska rolig liten historia. Kram/L ps. Farmors lilla tös är så enastående charmig så hjärtat smälter. Lyckans dig!

2011-08-04 @ 07:33:11
Postat av: Lena R

Så, vad hände 21 maj?

2011-08-04 @ 09:55:49
Postat av: Åsa

Ringbom, skickar du ett foto från maj månad så storyn kan fortsätta? :)

2011-08-04 @ 10:49:03
Postat av: Ringbom

Jag postar idag fredag. Nä vad skriver jag. Jag menar jag mailar ett till dig. Tack för allsångskvällen! Verkligen trevligt och en repris känns aktuellt tycker jag. Ha en kanongo helg! Kram/Lena

2011-08-05 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0