Nu är det vår (kanske)!

Vilket härligt väder idag om än lite kalla vindar! Jag måste erkänna att jag har en liten störning... När solen lyser bara måste jag tvätta och hänga ut tvätten... Det ser somrigt ut och luktar såå gott!



Medan jag städade inne så högtryckstvättade Jonas väggen på grannens garage, när vi hade "skogat" syntes det hur skitig den var och alldeles full av alger eller något. Men nu är väggen ren och färdig att målas! 



Denna glidare har tillbringat dagen i uterummet och ser ut att ha det ganska gott tycker jag;



I morgon kommer alla flickorna hit och äter, Sanna, Hannah och Sandra och det ska bli roligt! André är i Italien med jobbet. Kanske kan ni se fram emot ett litet foto på Hannah i morgon...

Nu ska jag gå och ladda tvättmaskinen inför morgondagen! 


Kommentarer
Postat av: Lena R

Jag har också vårkänslor= hängt ut tvätt:)

2011-04-10 @ 09:06:09
Postat av: Ewa

Samma vårkänsla här ;)

2011-04-10 @ 15:03:23
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sofie

Finns inget bättre än tvätt som torkat ute! Tycker absolut att du ska bjuda på en Hannah-bild imorgon.

2011-04-10 @ 16:06:29
Postat av: Sanna

Ja, nu vill vi se en Hannah-repris!

Och bilder till min mail omgående, tack!

2011-04-10 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0