Låååååååååååångfredag

Idag tog vi med grannen på en golfrunda i Assartorp och det gick ok för Jonas och mig men grannen plockade 44 poäng! För er som inte är insatta i golfens förtvivlade värld kan jag berätta att det är dj-----t bra!
Jag passade på att njuta av det fina vädret och den allt mer grönskande omgivningen. Så här fint var det längs med hål 6;


På eftermiddagen tog vi med mor till André, Sandra och Hannah så jag fick stillat min abstinens. Hannah är fantastiskt mysig, snackig och glad och bara så söt!


Sen körde jag Sanna till Malmö där hos skulle till Möllan och parta lite... I morgon ska Jonas och jag ta ett nytt tag i trädgården, detta evighetsprojekt! Undrar hur många steg trädgårdsarbete ger? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0