Gå och gå, och gå...

Idag har jag inte varit lika duktig men absolut "good enough"! Kommer att sluta på 13-14 000 om jag inte tar en kvällsrunda innan läggdags fast det är trögt när rumpan har landat i soffan!
Någon tyckte att det verkade långt med mina 17 000 steg men tänk då 104 000 steg! Den som leder ligan har faktiskt registrerat lite mer än så och tvåan 100 000... Exakt... Hur i hela h-----e hinner och orkar någon detta på ett dygn? Vi spånade lite på jobbet om det kan vara en parkeringsvakt kanske? Brevbärare? Spinninginstruktör? Det finns en omvandlingstabell för andra aktiviteter och till och med fönsterputsning ger steg! 

Om man går i snitt 10 000 steg per dag så hinner man hela sträckan till 28/5 som är det datum tävlingen pågår till. "Mitt" lag har bara ett mål och det är att klå kollegorna i Kristianstad!

Det viktiga är inte att delta utan att vinna, över dem i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Pia

jjag tycker det är duktigt med 13 000 steg...... det låter som lite fusk med över 100 000 steg på en dag faktiskt.

2011-04-06 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0