En bra lördag

Idag gick jag min första golfrunda sedan Jamicaresan! Jonas och jag tog min lilla "golfbil" och körde till Sjöbo GK där vi mötte Pia & Andi. Disigt och fuktigt när vi startade men sol när vi avslutade, ett skönt väder och en bra start på golfsäsongen.

 

Visst är Jonas (i clownbyxorna) längre än Andi men detta ser ju tokigt ut, hur gjorde jag här?



När vi kom hem så blev det en grillöl medan maten tillreddes och sen såg tallriken så här lockande ut (ja, ja, vinet var också gott);


Vi satt i soliga uterummet och hade det bra men sen blev det ännu bättre när Hanna i hatten tittade in!

Hon var på ett fantastiskt gott humör, skrattig och snackig och alldeles, alldeles underbar!

Nu halvligger Jonas och jag i vars en soffa ganska slagna och laddar inför söndagens övningar...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tuffaste Hannahn i stan!

2011-04-03 @ 09:27:31
Postat av: Sofie

Har träffat både Hannah och hatten idag. Hannah är ljuvlig!

2011-04-03 @ 14:18:57
Postat av: Åsa

Mmmm, visst är hon! :)

2011-04-03 @ 19:39:12
Postat av: Anonym

Jag har gossat med sötaste Hannah idag:). Men Åsa, bild nr:2, Sällskapsresan 4? Glada Hudik?

2011-04-03 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0