A room with a view!

Här ser ni utsikten från rum 9, plan 10, avdelning 24 Universitetssjukhuset i Lund där jag ska tillbringa lite tid nästa vecka



Jag har inte bara varit på gott humör under dagens övningar ska jag erkänna, dagbok förs noggrant! Efter en lång dag tog jag med Sanna och gjorde något trevligare;


När jag kom inom dörren i hemmet var detta det första jag såg;


Kan man bli annat än relaxad? :)

Sen fixade Jonas grillad kycklingfilé och ett (eller flera) glas rött, mums!

Jag återkommer under helgen och tack till er alla som meddelat att ni tänker på mig på måndag...


Kommentarer
Postat av: Ewa

Det är precis så avslappnad du bör förhålla dig under hela sjukhusvistelsen...och se till att Jonas kommer med ett glas vin varje dag så att du kan upprätthålla det ;)

Kramar

2011-04-29 @ 22:56:18
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0