Sondag

Idag har vi varit i Dunn´s River Falls och där var det vackert! I Jonas lilla guidebok står; "Det är förmodligen farligt och det är touristy as hell..." Vattenfallet sägs vara ett av de vackraste i världen och jag kan nog hålla med, inte för att jag har sett så många... :)
Vi gick på ett långt led och fick bitvis hålla varandra i handen, detta trots Pias protester; "Jag hatar detta - jag vill inte hålla i handen - det hade gått fortare om vi fick gå själv mm mm". Hon ska vara d....igt glad att vi höll hand för annars är risken att vi faktiskt blivit av med henne idag, kolla fotona...
Vi lär Andi slippa klättra och i stället ta hand om kameran, resultatet blev väl lite si och så men han fick i alla fall inte med mitt "nippleslip"! Kanske att det finns dokumenterat på den DVD vi väntar på ska levereras till hotellet... Man får vara glad att våra badkläder i stort sett satt på under den 180 meter långa turen i vackraste regnskog!




Slut för idag - tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Andy

De ser stört skönt ut. Hoppas de sitter i när ni kommer hem för nu har jag skottat er uppfart ha ha ha . här snöar de o e helt vitt. hoppas ni har de super bra. MVH andy

2010-11-29 @ 10:21:55
Postat av: Gunn

Idag tisdag morgon har tim o ja gåvår runda kl 7,30 det var 8,5 grader kallt annars allt bra ser så ut hos er med kramar till er alla mor

2010-11-30 @ 07:29:33
Postat av: Anonym

Idag tisdag morgon har tim o ja vår runda8,5 grader kallt annars allt bra ser så ut hos er med kramar till er alla mor

2010-11-30 @ 07:34:19
Postat av: Lena Ringbom

Hejsan! Bilderna är vackra och ni ser lagom skräckfyllda ut. ha ha. Just nu är det tisdag kväll 21.21 och minus nio grader. Det är så himla vackert i vinterskåne kan ni tro. Hög klar luft, stjärnklar himmel och alldeles alldeles vitt. Så vem vill ligga under palmerna på en söderhavsö med en drink i handen???(OK, JAG VILL!!!)Kramar till er alla från Ringboms i Dalby

2010-11-30 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0