Jamaica!



Jag startade denna blogg för att ge våra kära släktingar och vänner en chans att följa vad vi har för oss när vi åker till Jamaica. En resa som bokades för lääääänge sedan är det snart dags att påbörja och det känns alldeles overkligt, idag är det precis en vecka tills vi åker. Fotot ni ser har jag snott och visar Breeze Runaway, den anläggning vi ska bo på och kikar ni i övre vänstra hörnet kan ni ana en golfbana... Jodå, vi ska spela golf i paradiset vilket förmodligen är enda sättet att få med Jonas på en resa!

Innan vi åker hoppas jag bara att jag har hunnit bli farmor... Så Sandra, sätt lite fart!


Kommentarer
Postat av: Åse & Danne

Fortfarande inte farmor....

Cutting it close...Hoppas det blir innan ni åker så ni får se barnbarnet! =)



Kram

2010-11-11 @ 13:59:54
Postat av: Storasyster Lena

Jag är med på allt.....Puss

2010-11-12 @ 07:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0