Fredag

Fredag och vi har alla haft en dag på stranden, utom Jonas som så klart både kollat golf på TV och varit på banan och tränat lite, kul kille...

Svåger Andi har nu konstaterat att han och jag egentligen inte borde kunna vistas på samma kontinent samtidigt och jag kan bara håla med! Trots detta är vi nu på vår fjärde golfresa tillsammans och har alltid förvånansvärt trevligt, konstigt...



I morgon golf och på söndag blir det en tur till det berömda vattenfallet Dunns´s River Falls.

Och Ringbom, kul att du uppskattar min Jamaicafakta som jag förstått att inte alla gör... Hoppas bara att jag har rätt för mig! Här kommer lite mer; Jamaica lever i första hand av turismen, man exporterar även socker och världens godaste kaffe från Blue Mountain. En annan källa för inkomst är export av sulfa.t en av metallerna i aluminium. När jag frågat om droger i kombination med inkomst skrattas frågan bort med en liten försiktig bekräftelse.

Vi vill gratulera våra kära grannar till den alldeles nya familjemedlemmen, en liten son, Grattis Andreas & Jessica!!

Hur är det hemma? Gissar att vår hund lever och att det är bra med alla eftersom vi inte hört annat?
Hur har Annette det efter senaste operationen?
Har George och Sara fått sin lilla Freija ännu?

Om mindre än en vecka kommer farmor hem lilla Hannah och då blir det mys- & pusskalas!



 


Kommentarer
Postat av: storasyster

Allt är bra, George har fått sin Freja,allt gick bra. A är op. och hemma igen.

Själv har jag precis vaknat i S-storp. Vi hängde upp julstjärnor i fönstren igår(Per)och jag stannade sedan kvar. Nu hör jag en liten kille som tassar runt, ska försöka locka honom i säng, eller masa mig upp för en kisserunda(Tim).

Idag ska Hannah komma hit, för att locka med "gamlamormor" på julskyltning.



Snön ligger vit på taken

endast Lena är vaken.

Kram

2010-11-27 @ 07:29:09
Postat av: Lena Ringbom

GRATTIS till er båda. Så himla underbart. Jag grät som bara den när jag såg de alldeles vackra giftemålsfotona. Så vackra ni är. Fast jag tycker Jonas ser kanoncool ut i rastabaskern. Det är fina bilder så jag vill se fler när ni är hemma igen. Här är snö och minus fem och blåsigt. Stanna på Jamaica ett tag för detta är bara kallt. Fast juleljusen värmer upp lite. Jag har köpt jättegod gkögg men tråkigt att inta den ensam. Tar väl flaskan under armen till S-torp till jul. Ha det fortsatt wonderful!!! Tack en än gång för vackra foton och en än gång varmt stort grattis. Anade att något skulle ske, visste inte vad bara...Kram/Lena

2010-11-27 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0