Förberedelser...

Lilla Hannah mår bra och är den gulligaste bebis jag har skådat!  Hon har ett litet "klick" i höften som ska undersökas närmare i morgon...

När det gäller Jamaica så har jag börjat med förberedelserna och när man uppnått denna aktningsvärda ålder så måste man i första hand tänka på..... läkemedel!

Blodförtunnande - Måste ha!
Turistdiarré - förmodligen
Virus herpes - tyvärr...
Allergi - kanske, kanske
Panodil - all inclusive!
Plåster - skoskav ja!
Kolesterol -Nee!

Kommer jag egentligen att ta mig genom tullen eller får jag sitta bakom spjället resten av mitt liv efter denna smuggling??


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ikväll när vi satt hos pappa fick Andy syn på en bild på mig som liten (den från dagis där jag sitter med kjolen uppe i armhålorna och hockeyfrilla) så han flög upp från soffan och sa "jaaa jäävlar! hon ser ju precis ut så fast utan hockeyfrillan!"



Så nu vet vi alla vem hon är lik! Pappa tyckte också att hon är en typisk Palmaunge!

2010-11-14 @ 22:47:58
Postat av: André & Sandra

Till en orolig farmor(?) och alla hennes läsare(?) vill jag passa på och säga att klicket blev godkänt på ultraljudet idag och INGEN vonRosengrens-skena monteras i detta läge!!!! :) Dock uteslutande röntgen vid åldern 3mån och 12 mån, men hon har i princip lovat att jobba stenhårt på att laga det sista i sin höft! Heja Hannah!

2010-11-16 @ 17:26:57
Postat av: Sanna

BRA! Nu blev faster glad!

2010-11-16 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0