Ledig!

Jag har tagit ledigt idag och i morgon för att shoppa det sista och förbereda inför julafton men vad händer? Sannas bil startade inte i morse så efter telefonsamtal kom hon springande för att hämta min bil som inte heller startade! Med hjälp av startkablar fick vi igång min men nu sitter jag här utan bil... Det får bli en omstrukturering av dagen och jag bestämmer mig för att inte gå ut förrän temperaturen har gått upp till minst -10! Te, bok och vovve får hålla mig varm så länge! 

-19 grader kl 7.30, klockan 8.30;


Ljusgrotta i grannens trädgård



Slutet av vår gata är så här fin!


Kommentarer
Postat av: Mor

Kallt men mycket vacket

2010-12-22 @ 22:26:01
Postat av: Lena Roslund

Så är det Åsa, man planerar och planerar...

Men visst är det vackert ute mor.

2010-12-23 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0