Dan före dan...

Så var det den 23:e och även Jonas har insett att det är julafton i morgon... Han trodde det var först nästa vecka! Jansson är fixad, laxen är inköpt och så får vi hoppas att Malmöfolket kan ta sig hit med revben, skinka och sill. Snålvattnet rinner till när jag tänker på det för jag bara älskar julmat!
Idag slirade jag och min lilla Hyundai till Hannah för en liten mysstund (okej, till André och Sandra också så klart). Trots alla hormonprickar är hon den sötaste söta lilla tös och i morgon ska vi fira jul tillsammans, JIPPIIEEE!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, hon är verkligen fantastiskt gullig! Prickarna kommer att försvinna lika snabbt som de kom. God jul! Kram

2010-12-24 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0